Friday, April 10, 2015

අලුත් අවුරුද්දට ගිනිකෙලි ටිකක් බ්ලොග් එකට දා ගමු...


වැඩිය කතා ඕනේ නෑ. පල්ලෙහා තියෙන විදිහට කරන්න..
1-මුලින් ම blogger.com ගිහිල්ලා ඔයාට ගිනිකෙලි දාන්න ඕනේ බ්ලොග් එකේ Layout එකට යන්න
2-දැන් එතනින් Add a Gadget කියන එකට කිලික් කරන්න..
3-ඕපන් වෙන වින්ඩෝ එකේ තියෙන HTML/Java Script  කියන එකට යන්න.
4-ඒකේ title කියන තැනට කැමති නම්ක් දාලා පල්ලෙහා කෝඩ් එක Content කිය්න තැනට Paste කරන්න.
<script type="text/javascript"> // <![CDATA[ var bits=80; // how many bits var speed=33; // how fast - smaller is faster var bangs=5; // how many can be launched simultaneously (note that using too many can slow the script down) var colours=new Array("#03f", "#f03", "#0e0", "#93f", "#0cf", "#f93", "#f0c"); //                     blue    red     green   purple  cyan    orange  pink var bangheight=new Array(); var intensity=new Array(); var colour=new Array(); var Xpos=new Array(); var Ypos=new Array(); var dX=new Array(); var dY=new Array(); var stars=new Array(); var decay=new Array(); var swide=800; var shigh=600; var boddie; if (typeof('addRVLoadEvent')!='function') function addRVLoadEvent(funky) {   var oldonload=window.onload;   if (typeof(oldonload)!='function') window.onload=funky;   else window.onload=function() {     if (oldonload) oldonload();     funky();   } } addRVLoadEvent(light_blue_touchpaper); function light_blue_touchpaper() { if (document.getElementById) {   var i;   boddie=document.createElement("div");   boddie.style.position="fixed";   boddie.style.top="0px";   boddie.style.left="0px";   boddie.style.overflow="visible";   boddie.style.width="1px";   boddie.style.height="1px";   boddie.style.backgroundColor="transparent";   document.body.appendChild(boddie);   set_width();   for (i=0; i<bangs; i++) {     write_fire(i);     launch(i);     setInterval('stepthrough('+i+')', speed);   } }} function write_fire(N) {   var i, rlef, rdow;   stars[N+'r']=createDiv('|', 12);   boddie.appendChild(stars[N+'r']);   for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {     stars[i]=createDiv('*', 13);     boddie.appendChild(stars[i]);   } } function createDiv(char, size) {   var div=document.createElement("div");   div.style.font=size+"px monospace";   div.style.position="absolute";   div.style.backgroundColor="transparent";   div.appendChild(document.createTextNode(char));   return (div); } function launch(N) {   colour[N]=Math.floor(Math.random()*colours.length);   Xpos[N+"r"]=swide*0.5;   Ypos[N+"r"]=shigh-5;   bangheight[N]=Math.round((0.5+Math.random())*shigh*0.4);   dX[N+"r"]=(Math.random()-0.5)*swide/bangheight[N];   if (dX[N+"r"]>1.25) stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="/";   else if (dX[N+"r"]<-1.25) stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="\\";   else stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="|";   stars[N+"r"].style.color=colours[colour[N]]; } function bang(N) {   var i, Z, A=0;   for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {     Z=stars[i].style;     Z.left=Xpos[i]+"px";     Z.top=Ypos[i]+"px";     if (decay[i]) decay[i]--;     else A++;     if (decay[i]==15) Z.fontSize="7px";     else if (decay[i]==7) Z.fontSize="2px";     else if (decay[i]==1) Z.visibility="hidden";     if (decay[i]>1 && Math.random()<.1) {        Z.visibility="hidden";        setTimeout('stars['+i+'].style.visibility="visible"', speed-1);     }     Xpos[i]+=dX[i];     Ypos[i]+=(dY[i]+=1.25/intensity[N]);   }   if (A!=bits) setTimeout("bang("+N+")", speed); } function stepthrough(N) {   var i, M, Z;   var oldx=Xpos[N+"r"];   var oldy=Ypos[N+"r"];   Xpos[N+"r"]+=dX[N+"r"];   Ypos[N+"r"]-=4;   if (Ypos[N+"r"]<bangheight[N]) {     M=Math.floor(Math.random()*3*colours.length);     intensity[N]=5+Math.random()*4;     for (i=N*bits; i<bits+bits*N; i++) {       Xpos[i]=Xpos[N+"r"];       Ypos[i]=Ypos[N+"r"];       dY[i]=(Math.random()-0.5)*intensity[N];       dX[i]=(Math.random()-0.5)*(intensity[N]-Math.abs(dY[i]))*1.25;       decay[i]=16+Math.floor(Math.random()*16);       Z=stars[i];       if (M<colours.length) Z.style.color=colours[i%2?colour[N]:M];       else if (M<2*colours.length) Z.style.color=colours[colour[N]];       else Z.style.color=colours[i%colours.length];       Z.style.fontSize="13px";       Z.style.visibility="visible";     }     bang(N);     launch(N);   }   stars[N+"r"].style.left=oldx+"px";   stars[N+"r"].style.top=oldy+"px"; } window.onresize=set_width; function set_width() {   var sw_min=999999;   var sh_min=999999;   if (document.documentElement && document.documentElement.clientWidth) {     if (document.documentElement.clientWidth>0) sw_min=document.documentElement.clientWidth;     if (document.documentElement.clientHeight>0) sh_min=document.documentElement.clientHeight;   }   if (typeof(self.innerWidth)!="undefined" && self.innerWidth) {     if (self.innerWidth>0 && self.innerWidth<sw_min) sw_min=self.innerWidth;     if (self.innerHeight>0 && self.innerHeight<sh_min) sh_min=self.innerHeight;   }   if (document.body.clientWidth) {     if (document.body.clientWidth>0 && document.body.clientWidth<sw_min) sw_min=document.body.clientWidth;     if (document.body.clientHeight>0 && document.body.clientHeight<sh_min) sh_min=document.body.clientHeight;   }   if (sw_min==999999 || sh_min==999999) {     sw_min=800;     sh_min=600;   }   swide=sw_min;   shigh=sh_min; } // ]]> </script><a href="http://www.bloggertrix.com/"></a>

5-දැන් Save බොත්තම ක්ලික් කරන්න.. ඔක්කොම හරි..


2 Comments: